diumenge, 7 de gener del 2007

Un nou espai

Hola, Bloggers!

Em dic Arnau tinc 15 anys i sóc de Sta. Mª de Palautordera (PPCC, Baix Montseny).

D'ara endavant, intentaré escriure amb regularitat sobre els temes que més m'interessen. Aquí podreu trobar-hi coses sobre política, societat, i tot de temes que poden interessar a qualsevol ciutadà catalanoparlant amb ganes de fer cultura.

M'agradaria que això fos també un espai de debat, i no només un lloc on el pesat de torn fot la pallissa, així que si tens alguna cosa a dir: no et tallis.

Bé, espero veure-us sovint per aquí!

4 comentaris:

Anònim ha dit...

Podria ser el lloc on el paio de torn fot la pallissa, tinc més d'un conegut killo ke portaria aki.
xD

Salut camarada, a veure ke diràs.

Anònim ha dit...

Intentaré passar-mi sempre que pugi tot i que no et puc prometre res :P xd

Salut i llibertat

Anònim ha dit...

Uola makooo!

Espero poder-m'hi passar sovint!!!!
I tmb espero k hi eskriguis molt, k no està d + informar-se (i x tant kulturitzar-se) ni està d + opinar! Xk trobo k veure les ideologies i els arguments k les persones posen x estar-ne a a favor, tb és una manera de formar les teves pròpies ideologies!!

Apa, besetss!

Anònim ha dit...

Boooones xiket!!
Jo tambe espero que aixo furuli molt be, i que tingui exit...pero jo no tinc blog, i no se com ferme'n...:(
Bé, ja xerrerem! Vagi be! Salut i cultura! (el primer que m'ha passat pel cap) pero millor: salut i independecia!!
Agur! Mariona "Chikins"