Hola, Bloggers!
Em dic Arnau tinc 15 anys i sóc de Sta. Mª de Palautordera (PPCC, Baix Montseny).
D'ara endavant, intentaré escriure amb regularitat sobre els temes que més m'interessen. Aquí podreu trobar-hi coses sobre política, societat, i tot de temes que poden interessar a qualsevol ciutadà catalanoparlant amb ganes de fer cultura.
M'agradaria que això fos també un espai de debat, i no només un lloc on el pesat de torn fot la pallissa, així que si tens alguna cosa a dir: no et tallis.
Bé, espero veure-us sovint per aquí!
diumenge, 7 de gener del 2007
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
4 comentaris:
Podria ser el lloc on el paio de torn fot la pallissa, tinc més d'un conegut killo ke portaria aki.
xD
Salut camarada, a veure ke diràs.
Intentaré passar-mi sempre que pugi tot i que no et puc prometre res :P xd
Salut i llibertat
Uola makooo!
Espero poder-m'hi passar sovint!!!!
I tmb espero k hi eskriguis molt, k no està d + informar-se (i x tant kulturitzar-se) ni està d + opinar! Xk trobo k veure les ideologies i els arguments k les persones posen x estar-ne a a favor, tb és una manera de formar les teves pròpies ideologies!!
Apa, besetss!
Boooones xiket!!
Jo tambe espero que aixo furuli molt be, i que tingui exit...pero jo no tinc blog, i no se com ferme'n...:(
Bé, ja xerrerem! Vagi be! Salut i cultura! (el primer que m'ha passat pel cap) pero millor: salut i independecia!!
Agur! Mariona "Chikins"
Publica un comentari a l'entrada